Условия за ползване на онлайн магазина
1. Цел на Общите условия, контакти
1.1 Цел на Общите условия
Настоящите Общи условия се прилагат за всички сделки между Glamoro.bg, Sosea cernica nr 75 vila 34, PANTELIMON, ILFOV, Румъния, (наричан по-долу "Glamoro" или "Продавач") и Потребителя/Клиента* във версията, валидна към момента на извършване на сделката в онлайн магазина https://www.Glamoro.bg
1.2 За контакти: Глоромо ООД, гр:
Можете да се свържете с нас, както следва:
- по телефона, като се обадите на нашата безплатна линия за обслужване на клиенти: 0373760394
- по електронна поща: contact@Glamoro.bg
Моля, обърнете внимание, че работното време на отдела за поддръжка е от понеделник до петък, от 10:00 до 18:00 часа (с изключение на официалните празници).
2. Общи правила за използване на онлайн магазина Glamoro.bg
2.1 Онлайн магазинът може да се използва само от лица, навършили 18 години.
2.2. Лица под 18-годишна възраст могат да използват онлайн магазина само със съгласието на своите родители или законни настойници.
2.3. Клиентът се счита за потребител, при условие че целта за поръчване на доставките и услугите не може да бъде отнесена основно към търговската или самостоятелната професионална дейност на тази страна. Търговец е всяко юридическо или физическо лице, което при сключването на договора действа в рамките на своята търговска дейност или дейност като самостоятелно заето лице.
*Моля, обърнете внимание, че пропускаме директното обръщение към всички полове само за по-голяма прегледност, но този текст се отнася както за клиенти от мъжки, така и за клиенти от женски пол.
2.4. С регистрацията си в сайта давате съгласието си за прехвърляне на вашите лични данни. Изискваме съгласие, за да обработваме вашите данни, и без вашето съгласие не можете да използвате онлайн магазина. Видът и начинът, по който обработваме личните данни, са обяснени тук: Политика за поверителност
2.5 За да сме сигурни, че сме записали правилно Вашите данни, след като се регистрирате в онлайн магазина, ще Ви изпратим имейл, в който ще Ви помолим да проверите и потвърдите данните си.
2.6 Продуктите се продават само в количества, подходящи за лична употреба.
2.7 Онлайн магазинът на Продавача представлява само каталог с продукти. С показването на продуктите в онлайн магазина Продавачът кани Клиента да извърши покупка на представените продукти и да сключи договор за продажба (наричан по-долу "Поръчка").
2.8 Езикът, на който е сключен договорът, е изключително румънски.
3. Обработка на лични данни
3.1. Съгласието за обработване на лични данни е доброволно. Въпреки това отбелязваме, че липсата на съгласие води до невъзможност за регистрация на уебсайта и използване на онлайн магазина. Цялата информация относно обработката на лични данни е налична в Политиката за поверителност.
3.2 В някои ситуации ще поискаме Вашето съгласие в онлайн магазина, за да можем да Ви изпращаме реклами, оферти, специални отстъпки. Това съгласие също е доброволно и може да бъде оттеглено по всяко време. Повече информация можете да намерите в Политиката за поверителност
4. поръчки
Поръчките се правят на www.Glamoro.bg
4.1 Продуктите в онлайн магазина са етикетирани така, че да получавате информация като размер, цвят, цена и материалите, от които са произведени.
4.2 При подаване на поръчка изберете продукта, като изберете размера, цвета, количеството и други характеристики, както е необходимо.
5. Как да пазарувате в онлайн магазина?
5.1 Изберете желания продукт от продуктовата гама, като кликнете върху бутона "Добави в кошницата" на продуктовата страница. Избирането на продукт и добавянето му в кошницата не е равносилно на подаване на твърда поръчка.
.2 Всички продукти в кошницата за пазаруване можете да видите, като кликнете върху бутона "Кошница за пазаруване" в горната част на сайта. Тук можете също така да премахвате продукти от кошницата или да променяте тяхното количество.
5.3. Ако желаете да закупите продуктите в кошницата за пазаруване, кликнете върху бутона "Финализиране на поръчката".
5.4. Не е необходимо да се регистрирате, за да направите поръчка.
5.5. Изберете желания начин на доставка и адреса, на който искате да бъде доставена поръчката ви
Моля, уверете се, че всички предоставени данни за доставка и контакт са пълни и верни, в противен случай процесът на доставка може да бъде засегнат.
5.6. Необходимо е да посочите начина на плащане. Наличните методи на плащане са: наложен платеж или онлайн плащане с кредитна карта чрез EuPlatesc (Visa/MasterCard).
5.7. След като сте избрали метода на плащане, опцията за доставка и адреса за доставка, можете да видите продуктите, включени в поръчката ви, в долната част на страницата.
5.8. С натискането на бутона "Направи поръчка" изразявате твърдото си желание да закупите продуктите, включени в кошницата Ви за пазаруване. Преди да направите поръчката си, трябва да поставите отметка в квадратчето, в което се изисква съгласието Ви с Общите условия, прилагани на Уебсайта.
Твърда поръчка е всяка направена поръчка, която не е била отменена по телефона в рамките на 15 минути след нейното подаване.
Ако желаете да промените направената поръчка, е необходимо да я отмените и да направите нова поръчка, като следвате всички първоначални стъпки.
5.9 Като клиент имате право на отказ (да отмените поръчката), което не се засяга от горепосочения процес.
5.10. Поръчката не се счита за окончателна, докато не извършите всички стъпки в този процес. Ако не желаете да направите твърда поръчка, не финализирайте поръчката. Винаги можете да отмените поръчката си, като щракнете върху бутона, който ви пренасочва към предишната страница, или като щракнете върху която и да е друга страница с категория или продукт.
5.11. След получаване на Вашата поръчка Продавачът ще Ви изпрати имейл за потвърждение на поръчката, в който ще бъдат посочени подробностите за Вашата поръчка. Този имейл не представлява потвърждение на продажбата. Потвърждението за продажба (фактура) се изпраща в имейла за потвърждение на изпращането на поръчката, както и в опакованата пратка.
5.12. продавачът може да се свърже с вас по телефона (ако сте въвели валиден телефонен номер) или по имейл, за да изясни всякакви въпроси, свързани с доставката или продукта. Вашият телефонен номер и имейл адрес ще бъдат използвани само за целите на обработката и доставката на поръчката, а не за рекламни цели без Вашето съгласие.
5.13 В качеството си на клиент можете да заявите намерението си да отмените поръчката си.
6. цени
6.1 Всички цени на продуктите в онлайн магазина са изразени в ЛЕИ и включват всички данъци. Освен това има разходи за транспорт, които могат да бъдат повлияни от стойността на поръчката или начина на доставка. Тези разходи се изразяват отделно от стойността на продуктите. Преди да направите поръчката, ще бъде показана общата сума на поръчката, включително всички допълнителни разходи, които могат да възникнат.
6.2 Продавачът и клиентът се съгласяват с тази цена. След като поръчката бъде финализирана, стойността на поръчката не може да бъде променяна, дори ако впоследствие продавачът реши да намали или увеличи цените на продуктите, показани в онлайн магазина.
6.3 Независимо от това правило, Продавачът си запазва законното право да променя цените на продуктите в онлайн магазина, да предлага отстъпки или да добавя нови продукти към офертата.
7. Наличност на продуктите
Продуктите, представени в онлайн магазина, са общодостъпни. В редки ситуации, когато даден продукт е поръчан от няколко клиенти, Продавачът не може да изпрати продукти, ако те вече не са налични. В този случай клиентът ще бъде уведомен, че поръчаният от него продукт е премахнат от поръчката/фактурата му, чрез телефонно обаждане във връзка с изпращането на поръчката. Доставката ще зависи от наличността на склад и Клиентът ще заплати само за доставените продукти.
Неналичните размери са отбелязани с различен цвят от наличните на продуктовата страница. Не е възможно да добавите продукт с недостъпен размер в кошницата за покупки, но той може да бъде добавен в списъка с желания.
Можете да се регистрирате, за да получавате известие по имейл, когато продуктът е отново наличен на сайта. Можете да се отпишете от имейл известията по всяко време. За да се откажете от абонамента, моля, кликнете върху връзката, изпратена по имейл, или се свържете с нас на адрес: contact@Glamoro.bg
8. Вид и време на доставка
8.1 Доставката може да бъде извършена изключително в рамките на Румъния.
8.2 Доставката ще бъде извършена на адреса за доставка, посочен от клиента.
8.3. Времето за доставка обикновено е 1-2 работни дни. Изпращаме пратките от понеделник до петък, това означава, че съботите и неделите не се вземат предвид, тъй като не са работни дни, с изключение на поръчките с доставка Easybox, които могат да бъдат доставени през уикенда. Официалните празници също се считат за неработни дни. Изчисляването на дните за доставка започва след изпращането на потвърждението за изпращане. Ако даден артикул вече не е наличен или по някаква друга причина не може да бъде изпратен, ще се свържем с вас по телефона, за да ви информираме.
8.4 Моля, имайте предвид, че по време на периоди на извънредно положение или състояние на тревога куриерската компания може да има забавяне от 2-3 работни дни
9. Начини на плащане
За да направите поръчка, е необходимо да изберете метод на плащане: наложен платеж или - онлайн плащане с кредитна карта чрез EuPlatesc (Visa/Mastercard).
Ако изберете метода за онлайн плащане, ще бъдете пренасочени към страницата за плащане на EuPlatesc. Поръчката ви ще бъде изпратена, след като получим цялата сума.
Забележка: Никога няма да ви изпратим имейл, в който да ви помолим да платите по определена банкова сметка. Игнорирайте всички подобни имейли и не инициирайте плащане. В такива случаи моля препратете немодифицирания имейл на адрес: contact@Glamoro.bg.
10. Разходи за доставка
Изпращаме пратки само в рамките на Румъния
Куриер - цена 17,99 леи
EasyBox - цена 17,99 леи
FANbox - цена 17,99 леи
При поръчки за възстановяване на суми към цената на доставката се добавя данък от 3,00 леи.
11. Политика за отказ от договора
11.1. Право на отказ от договора
Съгласно GEO № 34/2014 Клиентът има право да се откаже от договора, чрез едностранно прекратяване, без да посочва причина, в срок от 14 (четиринадесет) календарни дни.
Срокът за отказ се изчислява от момента, в който Клиентът или посочено от него лице (лице, различно от куриера) е получило пратката. Датата на доставка на пратката и денят, в който изтича срокът, се броят за 14-дневния срок.
За да упражните правото си на отказ, е необходимо да се свържете с търговеца предварително чрез наличните средства за комуникация.
11.2 Последици от отказ от договора
В случай на отказ от договора ние ще ви върнем без неоправдано забавяне стойността на поръчката, която сте платили, без разходите за транспорт, не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от момента, в който сме ви изпратили уведомление за приемане на връщането.
Възстановяването на Цената, платена от Клиента, ще бъде извършено по същия начин, по който тези суми са били получени при първоначалната сделка, освен ако не е договорено друго от Клиента и плащанията, получени в брой при доставка, които винаги ще бъдат възстановени на Клиента по банков път, по сметката, която Клиентът е длъжен да посочи във фактурата, физически получена в първоначално изпратената пратка. В случай че Поръчката е била изпратена погрешно (грешен продукт, дефектен продукт или грешен размер), Клиентът няма да поеме никакви разходи, свързани с възстановяването на сумата.
Продавачът може да отложи възстановяването, докато получи върнатия продукт и неговите принадлежности или докато Клиентът представи доказателство, че е върнал продукта в подходящо състояние, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.
В случай на отказ/връщане, извършено в съответствие с изискванията за срок и форма, посочени по-горе, Клиентът е длъжен да върне Продуктите в подходящото състояние, в което са били получени, немодифицирани, неносени (с изключение на пробите), чисти (но не почистени/изпрани), незамърсени, ненадраскани и във всички случаи неповредени, с непокътнати етикети, в опаковката, в която са били получени, не по-късно от 14 (четиринадесет) дни след обявяването на решението за оттегляне (денят на обявяването на оттеглянето и денят, в който изтича крайният срок, се броят за крайния срок).
12. Доброволно право на връщане - търговска гаранция
В допълнение към законното право на отказ от Договора, Продавачът предоставя доброволно право на връщане на закупените стоки в рамките на 30 дни от получаването на стоките - търговска гаранция, поета от Продавача.
Благодарение на търговската гаранция можете да поискате връщане дори след изтичането на 14-дневния срок. Можете да поискате връщане в рамките на 30 дни от деня на получаване на пратката от вас или от посочено от вас трето лице, различно от превозвача. Датата на доставка на пратката и денят, в който изтича срокът, се зачитат за 30-дневния период.
Продуктите могат да бъдат върнати само ако са в оригиналното си състояние и нямат повреди, причинени от използването на продукта. продуктите трябва да бъдат и в оригиналната си опаковка.
Пратките трябва да бъдат върнати на адрес Bd. Basarabia Nr. 256, Parcul Industrial FAUR, sector 3 Bucuresti. Клиентът може сам да поиска услугите на която и да е куриерска фирма за връщане на продуктите, като транспортните разходи се поемат изцяло от клиента, пратката трябва да бъде изпратена с възстановяване на сумата 0.
ВНИМАНИЕ: пратката не се изпраща с плащане на пратката на получателя.
След получаване и проверка на пратката парите ще бъдат възстановени по посочената IBAN сметка в рамките на 14 календарни дни.
В случай на търговска гаранция Клиентът е длъжен да върне Продуктите в подходящото състояние, в което са били получени, немодифицирани, непроменени, неносени (с изключение на пробите), чисти (но не почистени/изпрани), незамърсени, ненадраскани и във всички случаи неповредени, с непокътнати етикети и в опаковката, в която са били получени. Ако са били доставени комплекти от Продукти, целият комплект трябва да бъде върнат във вида, в който е доставен. Ако при доставката е получен и подарък, той също трябва да бъде върнат. Всеки Продукт трябва да бъде върнат с всички негови принадлежности в същото състояние, в което е бил Продуктът.
В случай че Продуктите не са върнати в подходящо състояние, както е посочено по-горе, Клиентът поема обезценяването на Продуктите, като съответно приспада сумата, която трябва да му бъде върната от Продавача. Клиентът носи отговорност за всяко намаляване на стойността на Продуктите в резултат на използването им по начин, различен от този, необходим за установяване на тяхното естество, характеристики и функциониране.
За Продуктите, върнати в магазините на Glamoro, състоянието на Продуктите се проверява в момента на връщането им и се съобщава на Клиента на място. Що се отнася до състоянието на Продуктите, върнати по куриер, Продавачът ще провери състоянието на Продуктите, за да види до каква степен те отговарят на изискванията, в рамките на 14 (четиринадесет) дни от получаването им, като Клиентът ще бъде информиран в рамките на този период чрез телефонно обаждане в случай на несъответствия, които водят до намаляване на сумата за възстановяване. Клиентът се съгласява с тази процедура.
13. Гаранция за съответствие
Продуктите, продавани чрез онлайн магазина, са нови продукти, без дефекти. В случай че въпреки това Продуктите са дефектни, Продавачът носи отговорност за тези дефекти.
Моля, обърнете внимание на цветовете на Продуктите и имайте предвид, че поради настройките на Вашия собствен компютър/електронно устройство някои действителни цветове на доставените Продукти може да се различават от тези, които Вашият личен компютър/електронно устройство е показвал в момента на подаване на поръчката. Тези разлики не могат да се считат за несъответствия.
Гаранцията за съответствие изтича 2 години след датата на доставка на Продуктите.
13.1 В случай че Продуктите имат дефекти, които са открити в рамките на 2 работни дни от доставката или в рамките на гаранционния срок, установен съгласно румънското законодателство, моля, изпратете ни рекламация по електронна поща на адрес contact@Glamoro.bg или чрез телефонно обаждане на телефонния номер, наличен на уебсайта, и върнете Продуктите съгласно процедурата, посочена в настоящите Общи условия.
Връщането, изпратено по електронна поща или по телефона, е напълно безплатно. Ако Клиентът избере друг начин на връщане, транспортните разходи се поемат от Клиента и не се възстановяват от Продавача.
13.2 В подадената жалба, моля, посочете номера на поръчката, за която се отнасяте, името и адреса, заедно с кратко описание на причината за връщането.
13.3 Продавачът ще разгледа жалбата в срок от 14 дни и ще информира Клиента за резултата.
Ако се установи, че жалбата е основателна, за Продукти с дефекти ще възстановим Цената Ви заедно с разходите за доставка (ако има такива към момента на доставка на поръчката) в рамките на 14 (четиринадесет дни) от решаването на жалбата.
Ако се установи, че жалбата е неоснователна, ние ще ви върнем Продуктите, придружени от бележка, обясняваща, че жалбата е установена като неоснователна, без да поемаме каквито и да било допълнителни задължения от наша страна.
В случай на връщане се прилагат съответно разпоредбите на настоящите Общи условия.
13.4 Като разпечатате и добавите фактурата към пратката.
Всяка покупка на нашия уебсайт се придружава от доказателство за покупката - фактура, приложена в пратката или получена по електронна поща. Клиентът има също така възможност да изтегли фактурата от клиентския си профил. Glamoro не носи отговорност за предоставяне на неверни данни от страна на Клиента.
14. Отговорност
Отговорност на Продавача - в случай на умишлено или грубо небрежно нарушение на Общите условия и/или Договора: Glamoro като продавач и собственик на онлайн магазина носи отговорност за загубите, които са пряка и разумно предвидима последица от това нарушение.
При всички случаи (с изключение на отговорността за вреди, причинени на живота и/или телесната неприкосновеност на дадено лице) максималната отговорност към Клиента за всякакви загуби или вреди, възникнали във връзка с дадена Поръчка, се ограничава до общата цена на тази Поръчка.
Glamoro не носи отговорност за заразяването на компютъра на Потребителя/Клиента с компютърни вируси, за кибератаки от всякакъв вид, за загубата на данни на устройствата на Потребителя/Клиента или за повреда на хардуер или софтуер, принадлежащи на Потребителя/Клиента.
Glamoro също така не носи отговорност за фишинг имейли или партньорски връзки, които могат да се появят в даден момент на Уебсайта.
Отговорност на Потребителя/Клиента: Потребителят/Клиентът е отговорен за поддържането на поверителността на данните в своя Акаунт (потребителска/електронна поща и парола), за управлението на достъпа до Акаунта и за дейността, извършвана чрез него, както и за разглеждането на уебсайтовете и връзките на партньорите. Освен това Потребителят/Клиентът носи цялата отговорност за реалността/точността/интегритета на всички данни, предоставени на Собственика на магазина, и за всички вреди, причинени на Собственика на магазина от неспазването на настоящите Общи условия и/или Договора.
Със създаването на акаунт и/или използването на съдържанието и/или подаването на поръчка Клиентът/Потребителят изрично и недвусмислено приема Общите условия на Уебсайта в последната актуализирана версия, която е съобщена на Уебсайта, съществуваща към датата на създаване на акаунта и/или използването на съдържанието и/или подаването на поръчката.
15. Прехвърляне на собствеността върху стоките
Собствеността върху стоките ще бъде прехвърлена при доставката им, след заплащане от страна на клиента на мястото, посочено в поръчката (което означава чрез доставка - подписване на разписка за получаване на транспортния документ, предоставен от куриера).
16. Авторско право - интелектуална собственост
Цялото съдържание на Уебсайта, включително, но не само, лога, графични изображения, търговски символи, статични/динамични изображения, текст и/или мултимедийно съдържание, е изключителна собственост на Glamoro.
Потребителят/Клиентът няма право да копира, възпроизвежда, разпространява, публикува, прехвърля, модифицира, променя, използва, свързва, показва, включва какъвто и да е елемент от Уебсайта в материали на Потребителя/Клиента или на трета страна за каквато и да е цел, различна от сключването/изпълнението на договор за Продуктите и запитване за Продуктите, продавани на Уебсайта, без предварителното писмено съгласие на Glamoro за това.
Ако Потребителят/Клиентът предаде/прехвърли на собственика на онлайн магазина каквато и да е информация или съдържание (включително лога, графични изображения, търговски символи, статични/динамични изображения, текст и/или мултимедийно съдържание), това няма да създаде никакви задължения за Glamoro, освен ако няма предварително писмено споразумение между страните в това отношение.
С достъпа си до настоящите Общи условия Потребителят/Клиентът разбира и приема, че всяко използване на Уебсайта и неговото съдържание за цели, различни от изрично разрешените съгласно Общите условия/Договора, е изрично забранено.
17. Приложимо право. Юрисдикция
Настоящите Общи условия и Договорът се подчиняват на румънското законодателство. В случай на спорове, те ще бъдат решавани от компетентния съд по седалището на Glamoro, като Потребителят/Клиентът изразява съгласието си с този избор на юрисдикция.
18. Промени вОбщите условия
Продавачът има право да променя едностранно Общите условия, ако това е необходимо, за да се адаптира към промените в правната или техническата рамка.
В случай че по някаква причина някоя от клаузите в настоящите Общи условия се окаже невалидна, неприложима или недействителна, тя се заменя с валидна клауза, която е възможно най-близка по смисъл до първоначалната клауза.
Невалидността/недействителността на клауза/условие в настоящите Общи условия и/или договора не засяга валидността/действителността на останалите клаузи/условия, които продължават да се прилагат без промяна.
ВНИМАНИЕ. В случай че не вземете изпратената поръчка, автоматично ще бъдете въведени като клиент в черния списък и вече няма да можете да правите нови поръчки на уебсайта Glamoro.bg.
ВНИМАНИЕ! Продуктите, които са носени (без фабричен дефект), не подлежат на възстановяване!
Всеки закупен продукт е с гаранция за 30 дни от датата на получаване на пратката.
По време на гаранционния период, ако продуктът е дефектен, той може да бъде само заменен, но не и върнат.
За продукти, които са дефектни в рамките на този 30-дневен период, потребителят трябва да заплати куриерската такса за замяна на дефектния продукт, 25 леи!
Ако имате някакви въпроси или притеснения относно тези условия за ползване, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез специалния формуляр за контакт или по имейл на contact@Glamoro.bg